Toimitus- ja palautusehdot

Nämä toimitus- ja palautusehdot ovat voimassa 1.10.2017 alkaen.

Verkkokauppa
www.beinggreat.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti ja laitamme eteenpäin toimitukseen.

Jotta voimme taata nopean tilauskäsittelyn, tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen. Samasta syystä tilausta ei voi yhdistää toiseen tilaukseen.

 

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteet sinulle veloituksetta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Pakettien toimitusaika on 1-5 arkipäivää valittuun noutopaikkaan, olettaen että tuotetta on varastossa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@beinggreat.fi.

 

Palautusehdot

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme jälkikäteen 10 euron toimitus- ja käsittelykustannukset.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla BeingGreat Oy:n vaatteilla on normaali 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 5-10 arkipäivää. Palautusten, vaihtojen ja virheilmoitusten käsittelyyn tarvitsemme alkuperäisen tilausnumeron tai tilaajan nimen sekä tilausajankohdan.

Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, palautamme rahan tilauksesi maksutavan mukaisesti.

Mikäli et halua pitää tilaamaasi vaatetta, lähetä se takaisin 14 vrk:n kuluessa ja palautamme tuotteen hinnan sinulle takaisin. Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti.

Palautus on sinulle ilmaista. Kirjoita paketin päälle Asiakaspalautus ja alla oleva tunnusnumero (riippuen kuljetusvalinnastasi) ja vie paketti postiin/matkahuoltoon, niin paketti palautuu meille meidän kustannuksella.

Palautus Postin kautta: Kirjoita paketin päälle: ASIAKASPALAUTUS/649725

Palautus Matkahuollon kautta: Kirjoita paketin päälle: ASIAKASPALAUTUS/9530243

Otathan huomioon, että palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä, alkuperäiskuntoisia ja myyntikelpoisia tuotteita, jotka on palautettu huolellisesti pakattuina. Siksi suosittelemme käsittelemään tuotteita varoen ennen lopullista ostopäätöstä.

Tuotelappu tulee olla tuotteessa mukana ja kiinni. Muista siis tarkistaa vastaanottamasi vaatteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta vaatteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista.

Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

 

Virheilmoitusohje

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, ilmoita siitä meille heti asiakaspalvelu@beinggreat.fi niin sovitaan hyvityksestä ja palautuksesta.

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla asiakaspalvelu@beinggreat.fi tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.